May 23, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/anosluzdeserrano230.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
آئی ایم ایف کی شرائط آسان نہیں، لیکن ہمیں ایک اور پروگرام کی سخت ضرورت ہے:وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم پاکستان شہباز شریف نے کہا ہے کہ آئی ایم ایف پروگرام کی شرائط آسان نہیں ہوں گی .لیکن ہمیں ایک اور پروگرام کی سخت ضرورت ہے۔

وزیر اعظم شہباز شریف نے کابینہ کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ وزیرخزانہ واشنگٹن جارہے ہیں اور آئی ایم ایف سے نئے پروگرام پر بات کریں گے جبکہ جاری پروگرام کی آخری قسط ایک ارب ڈالر جلد ہمیں مل جائے گی۔انہوں نے کہا کہ مختلف شعبوں کی کارکردگی بہتر بنانے کیلئے ایس آئی ایف سی کلیدی کردار ادا کر رہا ہے.پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز کی نجکاری سے متعلق ٹائم لائنز پر ہر صورت عملدرآمد ہوگا اور ایف بی آر ڈیجیٹائزیشن کے حوالے سے ماہرین کی تعیناتی اسی ماہ ہوجائیگی۔انہوں نے بتایا کہ ہوائی اڈوں کی آؤٹ سورسنگ کے لئے حکمت عملی ترتیب جا چکی ہے، ایئرپورٹس کی آؤٹ سورسنگ کیلئے ترکش کمپنی چھ تاریخ کو پاکستان آرہی ہے. لاہور کے ہوائی اڈوں کوبین الاقوامی معیار کی سہولتوں سے آراستہ کرینگے۔وزیراعظم نے کہا کہ ملکی معیشت استحکام کی طرف گامزن ہے.معاشی اعشاریوں میں بہتری دیکھنے میں آرہی ہے. مہنگائی میں بتدریج کمی واقع ہورہی ہے جوکہ خوش آئند ہے. غربت اور بیروزگاری کا خاتمہ حکومت کی اولین ترجیح ہے. ایم ایف پروگرام معیشت کی بحالی کے لئے نا گزیر ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *